Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 13 October 2011

Aku mengalah jugak akhir nye....Lembut jugak hati aku ni..

Semalam Wan mesej aku..nanti malam pinjam cincin tau,senang nak pergi beli cincin nanti..adoiii kan ku sudah bilang mau ikut sekali nanti..tetap tak mau bagi aku ikut jugak...

Discus punye discus akhir nye aku mengalah jugak tapi dengan syarat dia beli cincin tunang je,cincin merisik aku nak beli pilih sendiri nanti..Dia ada alasan tersendiri kenapa dia nak beli tanpa aku di sisi nye..hehe aku harus lah terima keputusan dia..cewah..dalam hati merana la ko sorang2 citu..

Aku ni cukup la sensitif orang nye..aku ciap nangis2 lagi dalam kereta cakap aku nak beli sendiri jugak cincin tu..wuawua ngada je lebih2 nye...aku takut nanti dia beli tapi aku tak berkenan macam mane??cincin tu kan nak pakai selama nye bukan sekejap je..lain la kalau jari dah beso pastu dah tak muat..hahah memang tak boleh buat apa la kan...

Mak Abah aku dah cukup paham dengan perangai aku 1 ni,cikit2 nak nangis je..kalau aku demam kan,aku suke duk dalam bilk je..pastu abah masuk bilik tanye kakak demam ke??hahah aku terus nangis..ntah la,aku memang jenis gitu..kena tinggal bus pun aku boleh nangis...hahah giler..

Hope citarasa kite sama taraf Wan..amin.......

tak sabar nak tunggu malam ni,dia cakap nak tunjuk cincin tunang.tak surprise jugak kan.. kalau betol2 nak surprise tunggu mase majlis bertunang nanti la..hahah sarung2 je cincin, tiba2 je tak muat..nangis lagi la ko nanti..hahah...



bye....

6 comments:

Mrs Banana (*-*) said...

eda gedik!!! cikit3nk nanges!! childish!..hahahaha

Double wanda said...

takyah nak mengata ke orang la mr banana..ko pun lbih kurang je..hahaha

mizmizza said...

sume sama dr kecik smpi beso suka nangis..meme..hehe

Double wanda said...

ratu air mate la kte kn.hahaha

Mrs Banana (*-*) said...

aq x...aq kuat!! ahahahaha...
koang mmg kememey..haha

mizmizza said...

kuat la sngt nya...huh!!