Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 30 October 2011

Farewell party...sedih..sob..sob..

Last day kat office hari ni..

Duk rilek dah hari ni,goyang kaki je..mseti pelik kan aku kerja hari ini..hahaha
jangan pelik la,memang office ni kerja hari wekend,off hari weekday..
So, lama dah tak dating dengan fadli di siang hari..haahah

dating malam je,kesian kan..dia off wekend,aku weekday..sengal betol la..
memang tak serasi kalau bab2 cuti ni..Tunggu next month,tiap2 minggu dating..hahah kena sound dengan mak la cam tu...cop2, melalut pasal cuti lak kan..

Sebenar nye nak cerita pasal sesuatu yang telah berlaku semalam..hahah suspen je bunyi nye..
Semalam AA aku ada datang office,cam bos aku jugak la...bawak kek bagai nak buat farewell party untuk aku..

Layan pic je ea...
Pucat je muka aku,macam orang sakit lak..


Kami berempat..
cover album untuk merchantrade..hehe
My AA..Gooddddddd...=)
kami bertiga...always miss u all...

Selamat maju jaya ida...amin...












Kesengalan terselah..
sopan cikit kan..
1 Malaysia..heheh padahal semua melayu je..



Di tutup dengan pic penyeri party ni..heheh

Sedey je muke=(
Bye!!!

No comments: