Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 11 October 2011

Suka Suki Hidop Dia..ngeh3x

Ikut perbualan di bawah ini..hahaha

Wan : Size cincin awak berapa?

Eida : Em,xconfirm la..11 or 13..tak ingat la...nape???

Wan : Nanti pergi kedai emas,cek size berapa ea...saya nak pergi beli cincin...

Eida : Bile nak pergi?

Wan : Minggu depan..Bagitahu je size bape,nanti saya pergi sendiri beli cincin kat Temerloh..kedai member..

Eida : Ala nak ikut sekali..saya nak pilih sendiri..nanti kalau awak pilih, kot2 saya tak berkenan or tak menepati citarasa saya macam mana???sape nak dipersalahkan........

Wan : Saya tahu la nak pilih macam mane..awak jangan risau la..Kalau awak tak berkenan dengan cincin yang saya pilih,maksud nye citarasa kite berbeza..

Eiii mane boleh macam ni..aku ni dah la cerewet cikit,nanti beli cincin tak menepati citarasa aku macam mane?buat perhiasan je la nampak gaye nye...ah,aku tak kire,aku malas bagitahu size jari aku berapa..hahah ..bijak2x..idea yang bernas..Takkan dia nak main beli je size berapa kan..

tapi mase along bertunang hari tu,rilek je along beli sendiri..memang macam tu ke?kaum adam beli sendiri cincin tanpa ditemani oleh seseorang???



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb..
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccc..
hehe
byeee...

5 comments:

Mrs Banana (*-*) said...

no..no..no.. hihihi.,.kite yg kena pilihkan...huhuhu...mau xpakai kalo xtepati citarase.,,nak2 yg macam makcik2..hahah..habis la ko eda...

Double wanda said...

ko ritu beli sekali ea?hehe
kantoi dah...
aku nk ikut je t,ada lak xnk bwak aku..eiii

Mrs Banana (*-*) said...

hahaha..teetttt..kantoiii...
hahahaq...msti ar kena ikut..xnak aq pattern mcm makcik2...hahaha

Double wanda said...

bibo taste dia cm mkcik2 ea?hehe
fadli ckp taste dia moden..ak nk tgk t..tol ke x....

Mrs Banana (*-*) said...

hahahah...taste fadli lg la..mcm mak nenek..wakakaka