Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 6 September 2011

Kepoh nya raya bersama OTAI2 rock..rock la sangat..ngeh2x

Misi memboroi kan perut telah berlangsung jam 11 pagi kot bersamaan raya ke-2. Tapi tak ramai otai yang join jalan2 cari makan tahun ni, tak berapa nak meriah sangat tapi tetap best coz ada aku..haha Misi bermula dengan kehadiran Tikah & Arda datang menjemput aku,puteri Lilin..mood budget cun..heheh


Jalan punye jalan, setiap rumah yang kitorang singgah, kitorang akan makan..orang cakap rezeki jangan di tolak. Maka dengan itu,kami melantak la..Pic makanan tak sempat nak snap, terus terkam makanan macam sebulan tak jumpe makanan..


Macam2 kitorang makan,kat rumah aku, mak aku masak nasi impit..harus lah mak aku yang masak,kalau aku masak tak rupe nasi impit nanti..rumah tikah kitorang makan mee goreng,rumah cikgu Intan kitorang makan nasi beriani rasa nye..



aku:wah cikgu masak nasi beriani la..
Arda:ko ni pe la,ni nasi goreng la..
aku:tak kan nasi goreng kot..cikgu2, ini nasi pe?
cikgu:takde rupe nasi beriani ke nasi yang saya masak ni???



Ko arda, dah sentap hati cikgu kite tu..cepat mintak maaf..dah la banyak buat salah ko tu..hehehe
Pastu kitorang teruskan menerjah ke rumah otai nadia pulak..dah jadi gegurl member aku sorang ni,dulo2 beboy..ampun nad..Lunch kat rumah nad..gulai tempoyak wa cakap sama lu..perut kenyang je tapi kitorang hentam saje..

                                    sape yang snap pic ni!!aku tak sempat nak pose maut..hehe


                                         ni baru ok..smile:)

Seterusnya kitorang menuju ke rumah otai arda..masa ni memang tak larat nak makan dah,perut macam nak meletop je..kebaboom.. Makan kueh je penyudah nya..Pastu pergi rumah megalow pulak, yang ini jauh cikit,dalam 45 minit gitu..Ngan2 sampai, perut dah start berbuniy2 girang..hehehe selamat ko perut..


Kitorang di hidang kan dengan bihun sup,memang marvellous..next year tikah request bihun sup lagi..pergh tak boleh nak cakap kemantopan  bihun suo meg ni..Ko letak rempah ratus ape la ni,jangan ko letak tutttt sudah la..heheh..



Pas solat semua, kitorang gerak pergi raub pulak..singgah rumah mizah,kesian mizah tak dapat join kitorang..dia kerja shift siang mase tu..nanti jangan lupe mintak triple gaji kat en.hazmi ea..hehehe


Last sekali kitorang pergi rumah pengantin baru,dapat tengok album kawen dia..ni pic pengantin baru tapi tak berapa nak baru sangat dah la..heheh tatap puas2,opss jangan tenung lame2, nanti marah abg Jamali min..heheh



                                                  3 model tak berapa nak jadi..heheh

Sampai rumah kul 8 lebih..mak ai penat nye,tapi demi otai2 aku sanggup je tak kire penat nye..heheh
luv u all otai2 rock!!!!

                                         kami semua :p






Sekian..tamat lah kepoh raya episod 1 tahun ni..kite bersambung next year pulak...tata titi tutu...

2 comments:

Mrs Banana (*-*) said...

ahahah..ada kejam beb,,,nasi goreng dye cakp.,.hahaha,,,bodo..

mizmizza said...

kecik ati cikgu intan....