Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 24 September 2011

Keputusan terakhir

Seperti yang aku telah bagitahu korang sume dalam entry ni,mak aku telah me"reject" kesemua aku punye pelamin idaman kalbu..takpe2 sabo je la...mak aku cakap tak cantik la,tak sesuai la,tak comey la n bla bla...

Pastu aku tanye la mak nak pelamin macam mane??Ikut korang la,korang yang nak bertunang...mak mane2 je,ikut je..hahah...sweet la mak aku ni,pening kepala aku dibuat nya..

Mak aku tu macam excited cikit,yela anak dara dia yang sorang ni nak bertunang dah..Aku plan nak buat sendiri bantal hantaran nanti..tu pun mak aku tanye bile nak start nye,tak lame dah ni..mak rilek la,lambat lagi ada 2 bulan lagi ni,sempat la buat bulan depan..

Mak dulu berapa bulan sebelum bertunang dah siap buat bunga untuk bagi orang ramai tau...hehe minggu depan kite pergi beli barang untuk buat bantal hantaran...ok mam besar,next week kite start buat bantal hantaran ok..

Ok dah merepek pasal bantal hantaran,kite sambung berbalik semula ke agenda utama kite..hahah macam dalam meeting pulak kan..Aku pun terus kan usaha meng"google" pelamin2 yang lain..

Ini la hasil nye,hati ku sudah terpaut pada yang 1 ini...

Hope mak aku suke yang ni,balik nanti terus nak tunjuk kat mak..


source : http://mybride.com.my/
Suke sangat dengan pelamin coz kaler putih n merah..merah itu seksi..hahaha putih itu suci...
Tapi aku ada nak modify cikit design kat atas ni..heheh nak tahu apa yang aku modify??? Kena la tunggu hari yang bersejarah tu nanti..

2 comments:

mizmizza said...

nk pelamin mcm tu jgk....

Double wanda said...

mane boleh sme cam aku..haha