Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 30 September 2011

Start Esok Kena patuhi Menu Diet ni!!!!!!

Breakfast - 1.Telur separuh masak


Adakah menu ni untuk diet?? Haha aku pun tak sure..hasil google aku mengata kan telur mengandungi protein..Yeke?  yela kot,aku lupe,tu la masa sekolah dulu belajar untuk jawab exam je,habis exam,habis la ilmu..jangan tiru amalan tidak sihat ni..Dari hasil kajian aku,cewah...haha menu ni mampu memberi perlindungan serta menjaga kesihatan jantung kita...Yang paling penting, mampu memberi tenaga berpanjangan untuk kamu semua sepanjang hari...Insyaallah aku akan amal kan...

Menu lain untuk breakfast - Biskut Jacob's cicah air milo

Biskut bukan sebarang biskut tau..banyak khasiat nye..nak tahu lebih lanjut,klik kat cni.




Lunch - kellogg's special k + Susu low fat




Dinner pukul 6.30pm - makanan yang ringan2 je,bukan junk food tau..



tomyam

sup

Sekian Terima Kasih..........

No comments: